Vanaf een aankoop van 100 euro, gratis verzending

Uw winkelwagen is leeg.

You have no items to compare.

Klantenservice

 

The Lingerie Store zal altijd haar uiterste best doen om jou van de beste service te kunnen voorzien. Zowel in haar winkels in Roosendaal en Breda als in de webshop. Wij hopen je op onze webshop van zoveel mogelijke informatie te kunnen verschaffen, mochten er toch nog enkele onduidelijkheden zijn kun je per onderwerp hieronder een aantal veel gestelde vragen terug vinden met een antwoord.


Mochten er nog zaken onduidelijk zijn voor jou of heb je ergens vragen over, neem dan gerust contact met ons op via +31 (0)76 533 53 63 of via shop@thelingeriestore.nl. Wij staan 6 dagen per week voor jou klaar!

 

Je kunt natuurlijk ook altijd een keer bij een van onze lingerie stores binnen lopen!

 

Bestellen

 

Hoe vind ik het product van mijn keuze?


Je kunt gebruik maken van de menustructuur in de navigatiebalk door te klikken op  “Producten” of gebruik maken van de zoekfunctie. Je kunt zoeken op een trefwoord of productnaam.

 

Niet gevonden wat je zocht?


Neem dan contact op men een van onze filialen. Bel voor Roosendaal naar +31 (0)165 548172 of Breda naar +31 (0)76 5335363 of stuur ons een e-mail naar shop@thelingeriestore.nl.

 

Hoe plaats ik een bestelling?


Plaats het product van keuze in de winkelwagen door op de “in winkelwagen” knop te klikken. Klik vervolgens op “ga door met winkelen” om het assortiment verder te bekijken of klik op “ga door naar afrekenen” om te kunnen afrekenen. Heb je alles gevonden wat je zocht? Vul dan uw gegevens in en doorloop de 5 stappen om uw bestelling te voltooien.

 

The Lingerie Store biedt jou ook de mogelijkheid om een persoonlijk account aan te maken.

Wanneer je ervoor kiest jouw gegevens te bewaren hoeft je maar één keer jouw persoonlijke gegevens in te voeren. Deze account biedt inzicht in eerdere bestellingen en maakt het mogelijk met een muisklik opnieuw een bestelling te plaatsen.

 

Tot slot biedt het extra mogelijkheden zoals een verlanglijst (bookmarks), meerdere afleveradressen, tags, revieuws, etc. Er wordt automatisch gevraagd bij stap 1 van de betaalprocedure of jij interesse heeft in een persoonlijk account.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?


Je ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van jouw betaalwijze een betalingsbevestiging op het door jou ingevulde e-mail adres of telefoonnummer. Zodra jouw bestelling door het magazijn is ingepakt en verstuurd is, ontvangt je een e-mail met een Track & Trace code, hiermee kun de status van jouw bestelling zien.

 

Betalingsmogelijkheden

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?


Je kunt betalen middels iDEAL, Mistercash of vooraf per bank.

 

iDeal


Met iDEAL reken je veilig en makkelijk af binnen jouw vertrouwde internet betaalomgeving. Deze methode is mogelijk bij de volgende banken:

  • ABN Ambro
  • ING Bank
  • Fortis Bank
  • Rabobank
  • SNS Bank

Bancontact Mistercash
 
Met Mistercash kan je vanuit België eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar betalen.


Vooraf per bank

 

Je kunt ook vooraf per bank betalen, deze optie kan je kiezen tijdens de betalingsprocedure bij stap 5 bij het plaatsen van een bestelling. Wanneer wij het bedrag hebben ontvangen, krijg je een bevestiging en zal het product naar jou verzonden worden.

Levering & Levertijden


Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling boven de €100,- is de verzending gratis. Onder de €100,- zijn de verzendkosten €4,95. Alle bestellingen worden verzonden door PostNL, je ontvangt de track & trace code van jouw pakket zodat je deze kunt volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


Wanneer een product op voorraad is zal deze binnen 2 werkdagen geleverd worden. Indien dit niet het geval is, wordt het product besteld en wordt het binnen 5-6 werkdagen bij jou afgeleverd. Als een product een langere levertijd heeft, nemen wij altijd contact met jou op. Als u er zeker van wilt zijn dat het bestelde product op voorraad is, neem dan contact met ons op via 076 533 53 63 of shop@thelingeriestore.nl. Wij staan 7 dagen per week voor jou klaar en geven graag een advies.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Jij kunt de bestelde producten op komen halen bij de twee filialen. Tijdens het afrekenen kan je bij stap 3 aanklikken of je het product wilt laten opsturen of het wilt komen ophalen in het filiaal in Roosendaal of Breda. Indien jij het product komt ophalen vervallen de verzendkosten. De producten kunnen tijdens onze openingstijden worden opgehaald:

Roosendaal:
Maandag 13.00 tot 17.30
Dinsdag 9.30 tot 17.30
Woensdag 9.30 tot 17.30
Donderdag 9.30 tot 17.30
Vrijdag 9.30 tot 21.00
Zaterdag 9.30 tot 17.00
Indien koopzondag 13.00 tot 17.00
Breda:

Maandag 13.00 tot 17.30
Dinsdag 10.00 tot 17.30
Woensdag 10.00 tot 17.30
Donderdag 10.00 tot 17.30
Vrijdag 10.00 tot 17.30
Zaterdag 10.00 tot 17.00
Zondag 13.00 tot 17.00

Retourneren & Garantie

 

Mag ik mijn bestelling ten alle tijden retour sturen?


Je hebt het recht de bestelling binnen 14 werkdagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Houdt bij het retour zenden rekening met de onderstaande voorwaarden:

 

  • Geretourneerde artikelen worden alleen in behandeling genomen wanneer deze artikelen uit de bestelling onbeschadigd, schoon en niet gedragen zijn.  Ook moeten de kaartjes nog aan de artikelen bevestigd zijn of bij de artikelen geleverd worden.
  • De kosten van de retour zending van de desbetreffende artikelen komen voor uw eigen rekening.
  • Wij kunnen jouw retour niet in behandeling nemen zonder ingevuld retour formulier. Je kunt het formulier hier downloaden.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Voor het retour zenden van de bestelling vult je het retourformulier zo compleet mogelijk in. Mocht je hierover vragen hebben of heb je hulp nodig bij het invullen van dit formulier neem dan contact op met ons filiaal in Breda en bel naar +31 (0)76 5335363 of mail naar shop@thelingeriestore.nl.

 

De verantwoordelijkheid en de kosten van het retour zenden komen voor jouw rekening, tenzij anders overeengekomen (in geval van gebreken bijvoorbeeld). Wanneer je de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen.


Vertoont het product onverwacht gebreken?

 

Neem contact op met ons filiaal per telefoon of per e-mail zoals hierboven staat aangegeven. De garantieperiode verschilt per product. Wij zullen ernaar streven om voor jou een passende oplossing te vinden.

Orders bekijken

 

Wanneer je tijdens het bestelproces een persoonlijke account heeft aangemaakt, is het mogelijk de status van jouw bestelling of eerdere bestellingen te bekijken, door in te loggen op jouw account.

 

Account gegevens aanpassen

 

Indien je een persoonlijke account heeft, kan je de persoonlijke gegevens aanpassen, eerdere bestellingen bekijken of opnieuw bestellen, verzendadressen wijzigen of toevoegen, enz.

 

Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice via +31 (0)76 533 53 63 of shop@thelingeriestore.nl.